niedziela, 8 listopada 2015

O jesieni w trzech słowach ♥





Hej! 
Dzisiaj wybrałam się na jesienny spacer (no okej, szłam do sklepu po czekoladę, ale udajmy, że był to artystyczny spacer, tak?). Jesień już za niedługo się skończy, a jestem pewna, że ta złota pora roku zasługuje na wspomnienie.
W czasie jesieni uwielbiam robić sobie ciepłą, owocową herbatkę, ubierać się w cieplutkie onesie i zamykać się w bunkrze z koców z laptopem i ulubionym serialem. 

Jednak czasami przychodzą takie chwilę, kiedy po prostu nie mogę siedzieć w domu i tak bardzo, bardzo chce już wyjść na zewnątrz, porobić artystyczne zdjęcia, usiąść na ławce w parku pokrytej czerwono- brązowymi liśćmi i włożyć słuchawki do uszy. 
Odlatuje wtedy do innego miejsca. 
Do miejsca gdzie jestem tylko ja, muzyka, i spokój.


Chociaż przychodzą i takie dni, kiedy wiatr nie przestaje wiać, kołtunić włosów, a na ziemi pojawiają się liczne kałuże i błoto.

Kiedy wychodzę z domu jest ciemno, a kiedy wracam jeszcze ciemniej. 
Ojej, co ja powiem gdy przyjdzie zima? Jednak nie będę teraz na to narzekać, bo złote barwy w jakie spowiła jest Polska o tej porze roku zasługują na uznanie. 

Jesienne lektury? Jak najbardziej!
Ciepłe swetry, herbata, i ten magiczny nastrój to tylko jedne z licznych rzeczy które zachwycają mnie o tej porze roku.
Jenak wie to każdy książkomaniak, nie ma jesieni bez dobrej lektury!


Jaką polecam wam lekturę, na te mroźne jesienne wieczory? 
Ostatnio natrafiłam na ciekawą książkę, która zachwyci każdego, chociaż bardziej płeć piękną :) 
Mowa o książce pt. Dotyk Julii

Książka opowiada o Julii, która posiada nietypową zdolność zabijania dotykiem. Historia pisana z perspektywy Julii, gdzie opowiada o swoich uczuciach i rozterkach jakie nią targają. Poznajemy również uroczego Adama i niebezpiecznego Warnera. 
Całą recenzje tej książki postanawiam napisać w osobnym poście, jednakże już gorąco zachęcam do jej przeczytania, bo naprawdę wciąga! 

Dzięki i do zobaczenia! 



0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Baby, I'm a Sinner Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang